Lingon=ett lyckat besök

Nu är jag SÅ mätt att jag knappt orkar skriva här.
Det blev tre rätters middag med kallskuret renkött med en härlig ostomelett som förrätt.
Som huvudrätten hade jag tänkt ta harfilén men kände att jag ville testa något annat också. Så jag tog det dubbelpanerade vildsvinet med anyapotatis och portobello svamp. Mumsigt värre, men den slår fortfarande inte harfilén :) hehe.
Efterrätten så slog till på marängsviss och en kopp te såklart :)
Det blev så mycket mat att jag knappt orkade dricka upp min kopp med te :)
Det jag drack ikväll var Lingons egna stark öl, med smak utav lingon :)

David tog också kallskuret renkött till förrätt men körde på harfilén till huvudrätt. Han är också såld på den nu :) hehe. Efterrätt så tog han getostglass med knäckiga äppelskivor. Fick smaka på den och den var också god :)

Nu är vi är helt enkelt så mätta att ingen orkar vara social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0