Julgardiner

Man blev lite förvirrad imorse, klockan på väggen sa halv 8 men klockan på telefonen sa halv 9.
Jag vill inte vakna så tidigt, men nu har jag legat och dragit mig ett tag så det är lite bättre nu :)
Så fort mormor är uppe och klar med frukosten så börjar vi rensa garderoben.
Jag kanske ska ge mig ut på en promenad innan, det skulle vara skönt :)
Har lite frustration som behöver få utlopp, svårt när man ligger kvar i sängen då.

Jag packade ner alla vinterjackor, halsdukar, mössor och vantar igår kväll. Nu ska bara packa ner vinterskorna också. Sen så är vintern nere och halvt som halvt glömde ;)
Undrar om jag ska byta mina gardiner när jag ändå är på gång?!
Har fortfarande julgardinerna uppe :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0