Fredag kväll

Sovmorgon verkar överskattat, jag skulle vilja sova till 10-11 någon morgon när jag är ledig.
Men nej, det är nog för mycket begärt.
Idag tänkte jag slöa tills jag ska jobba ikväll/inatt.
Det sjuka är att jag kan tänka mig jobba även imorgon natt. Men NEJ! Jag ska inte för jag ska då festa med några godingar :)

Jag funderar om jag ska gå iväg och höra mig för mig med el-butik mitt emot ICA om de kan hjälpa mig att koppla ihop min DVD med min nya dosa. Så kan jag titta på film direkt i sängen så jag slipper gå upp och fixa med den hela tiden :) hehe.

Senare idag när lillebror är klar med skolan och jobbet så ska han hjälpa mig med att sätta ihop det sista :)

Så ser min planering ut för dagen :) hehe


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt gumman hoppas vi kan ses snart också

2012-03-09 @ 09:33:28
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0