Frågan är...

Ja, nu tycker jag att jag har rätten på min sida.
Jag vill liksom sova igen, jag har det ganska så mysigt här hemma ikväll/natt.
Har tänt en massa doftljus och ligger och lyssnar på en ny spellista, "Den svenska sommaren" :)
Längtar till värmen och doften av nyklippt gräs och varför inte känslan att ligga i gräset och göra ingenting :)
Frågan är om jag ska ha en sån där tokig sommar som förra året? Bada, bada och åter bada! :)

Jag skriver visst mycket "frågan är..", det är nog fel på mig nu.
Jag har världens tjattersjuka nu, har börjat fundera om jag är ensam för mycket på min fritid eller om jag kanske ska bara har blivit extremt social utav mig pga jobbet.
Det är visst "frågan" ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0