Crazy dreams

Det verkar som att jag alltid ska vakna vid 8 då jag är ledig.
Tio i så kunde jag inte hålla mig längre utav var tvungen att besöka toaletten och jag som inte drack en enda kopp te igår :)
Jag drömde inga smickrande drömmar inatt, drömde en sväng att jag skällde ut en tjej för att hon gick med sina skitiga skor i bubbelpoolen. Fråga mig inte mig varför jag fick skit för att jag sa ifrån. Det var så illa att jag inte fick följa med hem efteråt :) haha
Sen så träffade jag på The Nanny Police på en kryssningsfartyg. När mammorna inte lyckades slappna av och njuta av turen så kom de och gav råd eller så var de barnvakt så hon kunde slappna av.
Det roliga var att jag träffade på en unge som verkar ha gener för att bli en irländsk pyssling ;) haha.
Flammande rött hår, stora runda kinder och på detta så hade han gröna kläder :) haha.

Är det någon som förstår vad fan mina drömmar handlade om inatt? :)
Det där med Irland vet jag, det är St Patriks day om 3 dagar :)
Jag jobbar denna gång, men någon gång i framtiden så ska jag vara med och fira den :)

Jag tror jag ska gå upp och äta frukost för jag får ju inget gjort utav att ligga här och slöa :)
Ska sen iväg och sola lite grann, ska försöka undvika att se ut som ett spöke i år igen :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0