Vill ha en hobby

God morgon. 
Jag verkar ha en inbyggd väckarklocka på halv 11 :)
Men idag ska jag nog inte ligga och slöa till 16 iaf ;)
Har lite små planer på att gå ut en stund med mormor och sen ikväll blir det att jobba på bilbingon. 
Det som är tråkigt med det jobbet är att det lätt bli långtråkigt om inget händer, vilket aldrig riktigt gör om ingen har tur inne där jag sitter. 
 
Jag funderar om jag ska skaffa mig en hobby, men svårt att hitta något som intresserar mig tillräckligt. 
Jag kan vara jätte intresserad en stund sen så tappar jag intresset så fort det blir lite lugnt.
 
Nej, nu tänker jag faktiskt slå igång en bra film och mysa ner mig i sängen med en skål popcorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0