Vila/siesta

Slingat mammas hår och lyssnar på party musik, det låter som en ganska så okej lördag :)
Har även ätit lite mat, kycklingburgare och pommes med massa salt :)
Nu är jag trött och min kropp värker fortfarande.

Kvällen kanske består utav lite öl med Linda på jobbet och sen så en ganska tidig hemgång för att orkar med närmaste dagarna med familjen ;)
Lillsyrran blir riktigt stor snart då hon tar studenten nu på tisdag.

Undrar om man ska röra sig hemåt en stund för lite vila innan man träffar Linda för några glas? ;)
Men alla klagar på att jag vilar och tar siesta så ofta, men varför inte? Jag mår så mycket bättre av dem :)

Får se om det blir en tripp med A imorgon... ska snacka med honom lite senare.

Nej, plocka undan lite här efter maten och sen blir det nog en liten vila ändå :D hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0