Uppskattar

Snacka om att ryckas upp i nackskinnet eller.
Peter, bästa killkompisen kommer över ikväll och stannar tills imorgon :)
Saknar den idioten ganska så ofta, behöver någon ska jag kan bete mig som en skit mot samtidigt som han inte tar illa vid sig. För det är vår deal, vi berättar allt för varandra och även det som är så jävla sjukt och kasst att man börjar fundera om man överhuvudtaget får vara bland andra människor ;) haha.
Vi är totalt dumma i huvudet mot varandra om det är okej, för ibland så behöver man en sån person.

Tack och lov så läser han inte min blogg så jag kan säga att jag uppskattar honom utan att han pikar mig för det ;) haha.

Sen blev han helt till sig när han hörde om EM på arenan i helgen :) haha.

Så nu måste jag städa i rummet så man inte blir skrämd utav skicket som jag är i. Sen tack och lov för att smink finns, så kanske inte de mörka ringarna under ögonen syns så mycket :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0