Surskallar, midsommar

Ja, jag var sugen på lite surskallar från Benny's, alltså godisen :)
Träffade på David och Linda som precis slutat jobbet och de skulle käka lite mat. 
Så jag blev kvar som sällskap och som vanligt så älskar dem att reta gallfeber på mig :)
Men samtidigt så bryr jag mig inte så mycket, jag "låtsas" bli arg för det mesta. 
De verkar tycka det är roligare än något annat så varför inte :) haha. 
Men nu är fan jag trött och jag tänker krypa ner i sängen och inte kliva upp förrän det är dags. 
 
Men jag är lite förvirrad, börjar 10,11 eller 12? 
Så frågan är om jag ska gå till jobbet redan vid 10 och se vad som händer?!
Jag hatar då jag inte har en exakt tid jämt :S
 
Men jag överlever nog det också :)
 
Så Natti Natti gott folk, njuta av midsommar-helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0