Studentdag för syrran

Men hej igen.
Jag kan väl bara säga så här, gårdagen var fullspäckade.
Upp tidigt för att fixa syrran inför studenten och sen när hon stack iväg så blev det mammas och min tur att fixa oss och sen även allt annat som skulle ordnas.
Vi var iväg och tittade på syrran när hon gick runt på Tierp först och sjöng sönder stämbanden(tror jag) ;)
Sen så när de sprang ut och sen blev det att åka flak för tjejerna, de åkte bil egentligen. Men det var en bil med ett slags flak i arslet.
Knutte och jag sprang ikapp tåget och det resulterade i att jag slet av mig strumpbyxorna i en liten gränd och sen så fortaste vi springa :) haha.
Men nu har jag fina skavsår på mina fötter, det är inte speciellt lyckat att springa med finskor så där mycket :)
Men sen så begav vi oss upp till föreningshuset vi hyrde för dagen. Där blev det mycket fika, presentöppning och skratt.
Fick träffa farmor och hon verkade ha kul :)
Efteråt så var det bara att städa undan allt och bege sig hem till mamma.
Knutte var en ängel och körde mig hem så jag fick byta om till byxor och linne :) och riktiga skor ;) haha.
Klänning är fint, men det blev lite kallt efter ett tag :)

Sen så skulle vi dricka vin hos mamma, men först backar mamma ur sen Fia :) haha
Jag kände nästan på mig det, för de har kämpat på VÄLDIGT länge för att denna dag skulle bli kanon för syrran :)
Det slutade med att Knutte stack iväg på fest, mamma och Fia började slappna av i soffan hos mamma. Sen så var jag en riktig festprisse som somnade ovanpå sängen då jag skulle hålla mig vaken så jag kunde träffa A när han slutade :) haha.
Vaknade långt efteråt och fattade ingenting.
Men nu på morgonen så ska jag träffa A istället, då jag verkligen inte var kontaktbar igår kväll :) haha.

Men lite bilder från gårdagen ska jag väl lägga upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0