Städobjekt och tidiga mornar

Ja, här sitter man på jobbet igen.
Det var ett tag sen sist ;)
Har mest städat i lokalen och gått och småplockat lite överallt.
Är lite småtrött efter natten, var hos A och tog det lugnt och hade diskussioner med hans bror om religion, filosofi, psykologi och rättsväsendet här i Sverige och alla dessa fördomar som finns.
Blev att vi alla sov kvar hos A, sen lyckades A övertyga hans bror att laga mat åt oss mitt i natten :) haha.

Inatt kommer det inte bli många timmar då syrran ska upp tidigt för att fixa sig inför studenten.
Och jag ska väl också plågas, då jag ska fixa hennes hår, smink och säkert en massa annat :)
Lite kul kommer det att bli, men min kropp kommer hata att jag kliver upp så där tidigt(lutar åt 4 tiden).

Nu ska jag väl leta efter nästa städobjekt här på jobbet innan jag ger mig på fönstren ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0