Sömnen och alla idiotier däremellan

Höll precis på att somna, då jag lade mig ovanpå sängen fullt påklädd och myste med katten. Vänder mig lite grann och tänker verkligen somna och kommer då på den idiotiska tanken att jag kommer sova bättre om jag klär av mig och lägger mig under täcket.
Väl avklädd så tänker jag, kissar jag också så slipper jag gå upp tidigt och kissa imorgon bitti och väl på toaletten tänker jag, kanske ska borsta tänderna så vaknar jag fräsch också.
När det väl har gått 10 minuter och jag har gjort alla procedurer och ligger i sängen igen så upptäcker jag att jag inte kan somna.
Snacka om arg och besviken jag blir, jag som verkligen skulle vilja sova en hel natt för en gångs skull.
Men det är nog för mycket begärt från min sida.
Jag får nöja mig med några strö timmar här och där så jag överlever iaf.
Och gråta mig själv till sömns är inte längre skönt.
Börjar tappa humöret och tålamodet för allt nu.

Imorgon så beger jag mig till arenan och träffar Sandra J och Sandra K en kortis medan de jobbar.

Men jag säger god natt iaf och hoppas ni andra där ute får sova lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0