Skönt

Snacka om en skön ledighet man fick.
Inte bara att den mentala biten så har tagit stryk denna gång.
Åkte även på mensvärk som fan, har tagit 2 tabletter av mina receptbelagda smärtstillande och jag kan fortfarande inte röra mig. Har fastnat i mormors säng, klarar inte gå längre.

Var ut på en riktigt lång promenad tidigare idag då jag råkade glömma nyckeln hemma och då det var ju självklart att de andra i familjen skulle ut åt olika håll, så jag vände om och gick ännu en vända.

Mitt huvud är totalt fucked-up så jag klarar inte av att tänka klart.
Jag är i en slags chock över det som har hänt samtidigt som jag känner en sådan ilska att jag funderar om jag kanske ska försöka avreagera mig på något innan någon oskyldig åker på en käftsmäll.

Jag kanske är lite väl negativ och mutter nu, men jag tänker fan inte sluta förrän jag känner mig lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0