Skitsnygg

Fy fan vad fin jag blev i håret :)
Riktigt fina kopparfärgade slingor i hela håret och många av dem också :)
 
Nu tänker jag däremot vila någon timme innan jag ställer mig vid spisen och lagar något ätbart. 
Jag blir ensam hemma här i helgen, lite oväntat kan jag säga. 
Mormor fick läggas in på sjukhuset då hon fick hjärtflimmer och det kommer väl sluta med att hon får pacemaker. 
Men hon blir kvar över helgen och morfar är nere i stugan med resten av familjen för att fira midsommar. 
Jag har en jobbar helg framför mig. 
 
Det som gör mig lite rädd för denna helg, det är att jag kommer sova helt jävla själv i lägenheten. 
Jag hatar att vara helt och hållet själv och speciellt om nätterna. 
Så frågan är om jag ska hitta någon som kan sova över här i helgen eller så ska jag rycka mig själv i kragen och bara njuta av en stund för mig själv. 
 
Svårt val :) haha
 
Nej, nu tänker jag faktiskt slå igång en film :) och vila lite grann. 

Kommentarer
Postat av: sanna

Visa bild på håret !

2012-06-21 @ 16:03:00
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0