Proppmätt, nojig och kilon

God kväll eller ska jag säga god natt redan nu?
Jag tänker iaf krypa i säng nu och vaknar jag i en bra tid imorgon så tänker faktiskt röra mig ut på en promenad. 
Jag åt liksom lite för mycket mat ikväll :)
Massa kött och sen smällde jag i mig glass och en massa frukter :) 
Så jag behöver bränna bort lite grann nu, funderar om jag ska köra på sallad i några veckor och kanske på så vis bli av med något kilo. Jag har gått ner några kilo men jag skulle nog inte ta skada om jag tappade något till :)
Man ska bara komma igång sen så är det lugnt ju :)
 
Nej, nu skiter jag i det här och sover istället :)
Jag är fortfarande nojig utav att sova själv, jag lyckades nästan övertyga Peter(bästa kompisen) att sova hos mig. 
Men han tappade intresset då han hörde att jag skulle jobba imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0