Pissar på dig!!

Fy fan vad jag tänker "pissa" på en person!!
Denna människa trodde jag hade mer moral och använde den hjärna som den föddes med, nejdå. Fy fan vad fel jag hade.
Jag är nog lite naiv när det gäller människor, men varför ska jag döma utan att känna någon riktigt ordentligt.
Så jag gör nog det på rätt sätt ändå, även om jag blir jävligt arg när det väl händer, IGEN!!

Jag är rädd att bli cynisk och börjar tro det sämsta om alla.
Det är just därför jag slåss så in i helvete för att inte bli arg på alla och hålla min positiva syn på livet vid liv.

Annars skulle jag nog behövas tas in psyket för medicinering och troligen el-chocker :S

Så mitt liv har tagit en oväntad vändning, men jag har mina underbara vänner som stöttar mig och låter mig skälla och gorma tills jag har släppt ut det mesta av ilskan och kan andas igen.

Men nu ligger jag i sängen och tittar på extra materialet från Sherlock Holmes nya film, A game of shadows.
Den andra filmen var lite bättre än första, men jag älskar dem båda ändå :)

Ska gå över till jobbet och lämna mynten till lilla Linda nu :) har lyckats fått ihop 34-35st :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0