Party med Tierparna

Ojdå, det blev ingen siesta för min del.
Mamma hällde upp vin till mig och syrran och henne sen så gick det bara utför :) haha
Vi tog även med oss Knutte ut, hon hade planerat att sova, men jag är fan bäst och lyckades övertyga henne att det finns bättre saker att göra ;) haha.
Vi saknar Barcelona som fan, samt här i Sverige så kan man inte göra allt som jag/vi gjorde där nere.
Folk glor så mycket här ;)

Vi mötte upp Linda och Ronja på Brorsans och körde fullt ut, Linda blev riktigt jäkla kanon och jag tycker synd om henne idag. För hon ska jobba, men hon har några timmar att ta igen sig på iaf :)

Knutte och jag körde mycket shots och öl och jag var väl lite konstig och körde tequila igen ;) haha.

Nu ska jag bara fixa ordning mig inför en liten tripp till Valbo med A. Men det blir inte förrän vid 11 så jag har tid på mig :)

Jag hade tänkte ta kapitel 2 i Barcelona resan nu ;)
Fick lite efterfrågningar inatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0