Mixed

Morning :)
Jag var sjukt nog uppe redan vid 6 första gången och då eftersökte jag någon som kunde ge mig frukost. Men ingen vill ställa upp vid den tiden :)
Så jag somnade om istället ;)

Idag tänkte jag bara ta dagen som den kommer och andas lite grann.

Igår så var jag med mamma på dagen och shoppade lite grann. Sen så var vi till morbrors grav och fixade den. Det var sjukt kallt igår speciellt då man grävde i jorden med bara händerna. Men det blev fint iaf :)
Sen så var jag med A och käkade mat, tittade på teve och myste. Att bara ha någon som håller om mig så är jag nöjd :)
Okej, någon speciell kanske man ska förtydliga :)

Jag var ju ute efter att äta glass igår, jag fick ordna den själv för mamma fikade så hon orkade inte.
Så jag var lite glupsk och smällde i mig 3 glassar på raken, efter halva sista så kände jag att det blev FÖR mycket helt enkelt :) haha.
Jag fick iaf min glass ;)

Jag tror det flesta delar av min kropp värker efter resan och det visar väl bara att vi har gjort något ;)

Imorgon ska jag hjälpa A med lite shopping då han sticker iväg till Marocko om 22 dagar. Han behöver lite sommarkläder då :)

Nej, nu ska jag kliva ur sängen för andra gången idag.

Kapitel 2 kommer senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0