Knasiga drömmar och frukost

Morsning, jag vaknade visst inte så tidigt ändå. 
Jag tror jag har sovit för mycket för jag är trött och jag har sovit ca 10 timmar, så det blev visst inte så lyckat ändå :)
Drömde lite konstiga drömmar, det kan även vara någon slags mardröm för jag var jäkligt rädd ett tag. 
Drömde att jag låg i min säng och plötsligt så rör någon vid mitt täcke och jag ligger och tittar in i väggen så jag ser ju ingenting. Tillslut så tvingar jag mig själv att vrida mig och upptäcker då att det bara är en katt. 
Men hur fan kom den in i lägenheten när jag sov. Så jag går iväg för att släppa ut den och då smiter det in en annan katt. Då blev jag lite smågrinig för jag ville ju sova. 
Sen vaknade jag, jag var lite nervös så jag började titta överallt i rummet efter något konstigt men det var ju lugnt :)
Jag sa att det var en konstig dröm :)
 
Nej, jag tror jag ska gå upp och äta lite frukost nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0