Klarvaken

Men hejsan, här är man uppe och fixar en massa på morgonkvisten. 
Har startat en maskin tvätt, varit ut med vovven på en promenad och nu så väntar jag bara på att mormor ska bli klar. 
För jag har även dukat upp frukosten, sen så ska jag fixa på baksidan. 
För det snackas om att det ska bli finare väder efter lunch någon gång, så jag tänkte att mormor och jag kunde äta middag därute och mysa lite om det blir fint väder så att säga :)
 
Vid 2-3 så ska jag äta lunch med Linda och kanske Co. :)
Men jag ska även fortsätta med städningen här hemma såökat slipper få dåligt samvete i veckan som kommer och speciellt helgen som kommer då jag jobbar igen :)
 
Nemen, nu är nog mormor klar så du kan man äta lite frukost också :) hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0