Kapitel 2

Nu kör jag kapitel 2 på Barcelona resa :)

Måndagen slutade med mat/frukost/fyllemat vid 6 på morgonen. Vi slocknade väl vid 7 och klockan var satt på 10 för att vi skulle hinna att göra något också ;)
Vi satsade på stranden och anlände dit lite slitna och ville verkligen värma oss och bada :)
Det var vad jag var ute efter iaf ;) haha.

Väl där så var jag JÄTTE duktig och smorde in mig för jag blir alltid röd av solen och aldrig brun :S
Då ska vi ju doppa oss, så jag hade lagt ner mycket tid och energi och det var bara åt skogen med det ;) haha

Men vi började festen, vårt eget lilla beach-party, men mojitos och öl från olagliga försäljare ;) haha.
Det var kul att se dem ducka då en polis bara närmade sig där :) haha. Vet en försäljare som var där på onsdagen som hade en stor jäkla bricka med donuts på huvudet medan han gick runt på stranden och sjöng ut vad han sålde och flörtade med tjejerna :) haha.

Jaha, tillbaka till stranden. Vi var väl där och några timmar innan vi helt enkelt blev för hungriga(iaf jag).
Så vi gick och bytte om vid strandpromenaden där alla stod och glodde på oss ;) haha. Vi var väl kanske inte så smidiga då vi bytte om :D haha.
Men vad fan, toaletterna var äckliga som bara fan och man kunde inte röra sig där inne heller :)
Men det blev iaf mat sen, vi satsade på en riktigt stor köttbit, entrecote med pommes. Sämsta entrecote jag har ätit, smakade lite grann som flintastek, sen så var Knuttes seg som fan. David kör på bläckfiskringar och något mer, kommer inte på vad det var :D haha.
Servitören meddelade oss att "The fucking mountain", Tibidabo hade öppet till 9 på kvällen så vi tänkte att vi sticker dit och tittar på utsikten och åker lite karuseller innan vi sticker ut på klubben igen :D
Det tog tid för oss att hitta till metron och sen hitta bland alla spår och vet vilket tåg som skulle ta oss till rätt ställe :)
Nästan framme, väntade bara på bussen som skulle ta oss upp för berget så säger busschauffören att de stänger 4 :) haha.
Klockan var väl 5 då :D haha.
Så all jävla strul och letande för att bara dissas av det där berget ;) haha
Vi bestämde oss för att åka tillbaka till hotellet, lämna badkläderna och JAG ville vila en timme eller så innan vi skulle sticka ut.
Vi stannade till vid en stor marknad mitt på La Rambla och tittade runt på levande kräftor, grispittar, godis i mängder(men dyrt som fan), frukter och kryddor.
Jag var så äcklad av allt kött att jag fan kunde bli vegetarian på fläcken :S
Jag rynkar fortfarande på näsan så fort jag tänker på allt det där :S
Vi köpte en massa frukter och bär som vi tänkte smälla i oss så fort vi kom tillbaka till hotellet iaf. David köpte även godis, men fuck så dyrt, man behöver inte oroa sig för att bli sockerberoende där nere iaf ;) haha.

Jag har för mig att vi stack tillbaka till peep-showen, men det kan ha varit på måndagen också. Då vi hittade en fin tjej som verkade intresserad utav Knutte ;) haha.

Väl på hotellet igen så var knasbollarna Knutte och David så fulla och dryga, medan jag BARA ville vila en timme sen så skulle jag orka hela natten igen :)
Men FUCK heller, det slutade med att jag stormade ut ur rummet i underkläder och kastade på mig kläderna i korridoren och gick ner till hotellbaren.
Min fras till bartendern, "I want a tequila because my roommates want leet me sleep!" :) haha.
Killen visste inte nog inte riktigt hur han skulle ta mig :D haha
Men jag hann få ner en tequila och hade beställt en till precis när Knutte och David stormar baren. De bara skrattade och drygades mera, det tog väl 3 tequila innan jag började känna mig vaken igen :)
Sammanlagt blev det 4 tequila, en kopp te, en rom och cola som jag var tvungen att göra om till 2 innan vi stack från hotellet och ut på äventyr :)
Alltså när jag säger göra om 1 till 2 så menar jag att de var så jäkla starka att fan själv hade spottat ut :) haha.
Jag fick göra så med de flesta drinkar för när halva glaset eller mer består utav sprit och sen så får man juice/läsk på sidan av.
Då är det fan dags att skaffa sig ett till glas med bara is och mer juice/läsk :) haha.

Vi hittade ett ställe närheten av Shoko som vi bestämde oss för att fortsätta förfesta på, Zich tror jag det heter :)
Jag lyckades ta en till tequila sen så höll det på gå åt helvete för min del, jag kunde ha somnat där på fläcken.
Tack och lov som var Knutte och David duktiga som höll mig vaken och lät mig dricka vatten och läsk några timmar innan jag gick på alkohol igen ;) haha

Vi gick till Shoko iaf sen och dansade arslet av oss som vi gjorde hela resan ungefär :) hehe.
Jag tror det var här som vi träffade på några killar från San Francisco, det var 2 bröder och deras barndomskompis. En av bröderna var riktig fin, men efter tag så gick vi lite skilda vägar, tror det var när jag gick ut för luft och han skulle på toa. Sen så träffade jag på den andra brodern och kompisen och jag frågade var brorsan hans var och han tog det som världens diss ;) haha. Han trodde väl att jag ville vara med honom då och smartskaftet som jag var frågade efter hans bror :D haha.
Deras kompis, tror han heter Will eller Willy, uppfattade det inte riktigt eller så tror jag att jag bara inte orkade bry mig.
Han vill "hänga" med oss hela natten, David hade stuckit hem någon timme efter att Shoko stängde. Han var lite slutkörd medan Knutte och jag stannade kvar och dansade häcken av oss på en annan klubb som hette Catwalk(inte riktigt så bra, enligt oss).
Där på Catwalken så flörtade jag med DJ/evenemangsarrangör för vi ville ha låten Euphoria :) haha.
Han lovade dyrt och heligt att han skulle fixa den, men haha :D Vi fick aldrig låten och det roliga var att han bjöd oss på efterfest samma kväll och sen att vi skulle komma dagen efter till Shoko och festa med honom då han hade ordnat festen.
Så vi skulle få gratis inträde och så, det enda han ville var att spendera tid med mig :) haha. Han vill inte att jag skulle åka på natten där ens :D haha.
Jag visste inte ens att jag kunde flörta ;) hehe.
Men vi åkte iaf efter ett tag, klockan var väl nästan 5 på morgonen då.
Killen från San Francisco, Will, han hängde fortfarande efter oss. Han till och med delade en taxi med oss tillbaka till La Rambla, väl där så ringde vi David och tvingade honom att möta oss så vi skulle bli av med killen. Han ville liksom inte lämna oss. När vi nästan var framme vid hotellet så ser vi David längs bort på gatan och vi skriker på honom, då lämnar ÄNTLIGEN killen oss :)
Så David är fan BÄST på att jaga undan jobbiga killar :) hehe.

Det skulle bli fyllemat den morgonen också, men vi skulle få vänta en timme innan cafét på hörnet öppnade.
Så jag kröp ner i sängen och tänkte sova, Knutte och David var för hungriga och bestämde sig för att jaga rätt på en taxi som kunde köra dem till närmsta matställe. Jag var också extremt hungrig, men sömnen vann över matbegäret den morgonen :)
Jag märkte inte ens att de gick eller kom tillbaka, så jävla trött var jag :) haha.

Så nu är tisdagen avklarad, onsdagen(kapitel 3) kommer väl på tisdag eller onsdag :) hehe.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205188660.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205188660.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205189716.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205189716.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205189739.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205189739.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205189835.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205189835.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205189848.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205189848.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205190118.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205190173.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205190238.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2456064/images/2012/pic_205190258.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0