Kapitel 1

God morgon :)
Det blev visst 12 timmar sömn inatt men jag skulle gärna vilja sova mera. Så det blir att gå och lägga sig tidigt denna helg :)
Är så trött i kroppen, ska be A massera mig idag, för det gör SÅ ont :S

Ska jag kanske börja berätta om resan ;)

Vi tar söndag och måndagen först.
Vi tog ju tåget till Arlanda redan vid halv 12 på natten och vår plan var att sitta och dricka där innan vi skulle iväg.
Men inget hade öppet så det blev att sova på stenbänkarna tills i incheckningen öppnade.
Jag hade lite problem att sova då jag bara ville komma iväg, så jag dansade och lyssnade på en massa party musik hela natten :)
Medan mitt resesällskap sussade sött.

Sen äntligen vid 5 så började vi röra oss genom allt, klockan var väl 6 när vi äntligen satt i baren :)
Hela flygresan så sov David på mitt knä medan Knutte fick ett par gamlingar hos sig ;) haha.

Sen var det att hitta till hotellet, kartan verkade så lätt att läsa, men fan heller. För jag ledde oss vilse och totalt åt fel håll :D haha.
Snacka om kartläsare ;)
Vi fick en ny karta av ett annat hotell och sen så försökte vi igen, men väl efter någon timme så gav vi upp och letade efter första bästa bar/restaurang för dricka :)
Vi stannade där några timmar innan vi lite berusade stack ut och letade efter hotellet igen :D
Jag tror vi vandrade i 1 timme till innan vi gav fan i allt och gick på en Peep-show ;) haha.
Men tyvärr var det kasst som fan, tjejerna var inte så jätte fina och sen så var de så uttråkade och så vi sket i det och gick.

Efter det så bestämde David att vi allt skulle ta en taxi till hotellet så vi kom fram någon gång :)
En taxi resa som verkligen gjorde oss förvirrade men tillslut så var vi på hotellet och jag höll fan på att kissa på mig :)
Det var bara att kasta om och bege oss ut igen.
För en rejäl fylla kunde bara bota sömnbristen ;)

Vi lyckades hitta till La Rambla men tyvärr aldrig riktigt tillbaka till hotellet förrän sista natten ;) haha.

Denna resan så har jag druckit rejält med tequila, till och så mycket att jag höll på att däcka en sväng ;) haha.
Tequila-race själv är inte så lyckat kan jag säga ;) haha.
En sväng så drack jag 4 st på mindre än 40 minuter och det gjorde mig totalt fläng i skallen ;)

Okej, tillbaka till fyllan. Vi slog oss ner på en restaurang och drack och åt tills servitören förslog att vi skulle sticka till Shoko och slå runt för att alla var ändå där :)
Men vi var inte där för 1 ungefär och fan vilket skönt stället.
Dansade, drack och försökte undvika svartingar som ville trycka sig mot en :S haha :D
Davids dans bestod utav moon-walk för det mesta och folk visste inte om de skulle gilla det, skratta åt honom eller glo ;) haha.
Men det var fan det skönaste dansen jag såg på hela resan :)
Men vid 3 så slog Shoko igen och vi gick över till Opium som låg bredvid. Där höll jag på att slockna av sömnbristen, för mycket alkohol och kassa skor :)
Fick några härliga inbjudningar medan jag satt själv en stund ;) haha. Till och med träffade en fysio terapeut som vill ställa upp och massera mig ;) haha.
Snacka om roligt folk :)

Kvällen slutade väl runt 6 på morgonen då cafét öppnade bredvid hotellet och vi käkade frukost/fyllemat innan några timmars sömn :)
Vi sov iaf inte bort dagen utan vi kastade oss upp varje morgon mellan 10-11 för att börja om och sen att kanske se något mera än barerna ;) haha.

Jag tar och berättar om resten lite senare, nu måsta jag röra mig så jag inte somnar :)

En glass med mamma skulle inte sitta fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0