Kaos och myntsamlare

Okej, nu ligger jag i min säng och jag tänker inte kliva ut den imorgon förrän jag MÅSTE gå på toaletten eller när jag ska göra ordning mig inför jobbet :)
Min fötter pulserar och är jätte varma, trodde ett tag de brann.
Sen så är mitt huvud totalt knasigt, känns som att jag har en massa bomull där uppe just nu.

Vi har haft extremt mycket, det slog till klockan 18 och de sista människorna gick hem kvart över 22, så jag är rätt så jävla mör just nu.

Men jag kände för att vara snäll mot Linda och duktig :)
Så jag rensade min sparbössa på en kronor, men det ska ju inte vara vilka som helst heller :)
Jag fick ihop 24st :D

Så jag ger uppdrag till alla som läser bloggen, att spara kronorna som finns bilden och ge antingen mig eller någon av tjejerna på jobbet så skickar vi dem vidare till Linda.

Det finns ett begränsat antal av dem och Linda är på bra väg att få till väldigt många av dem :)

Så SNÄLLA!! Hjälp oss :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Kompis du:) som anstränger dig så för min skull..

2012-06-12 @ 00:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0