I think I'm back

Ja, jag sitter faktiskt vid min mammas dator och skriver just nu.
För det är inte bara så att app på telefonen har dött, eller så strejkar den bara, så har jag även lyckats glömma bort min pin-kod till telefon, helvete, för andra gången på en månad.
Jag tror det är ett tydligt tecken på att jag INTE ska använda mig utav tekniska prylar längre.
Eller så har jag bara en jävla otur med allt just nu.
 
Har varit här hos mamma och tryckt i mig massa mat, baconsås och potatis.
Min mage börjar nu krångla då det inte var laktosfritt precis :)
 
Jag tog iaf en härlig sovmorgon till ungefär halv 11, sen så klev jag inte ur sängen förrän vid 16 :D
Så jag är rätt så jävla nöjd med dagen, även om mitt huvud inte fungerar som det ska ännu.
 
Jag börjar även känna ett stort behov utav närhet och det är inte riktigt något som intresserar mig förtillfället.
Jag klarar mig själv, iaf när jag har min familj och mina underbara vänner som stöttar mig när jag behöver det.
Kärleken får komma i fjärde hand, för det är ingen prioritering hos mig.
 
Har precis hjälpt mamma med att starta en egen blogg, så nu väntar jag på första inlägget som kommer komma någon gång ikväll, hoppas jag :)
 
Saknar min bästa kompis, Peter, behöver någon som roar mig och som inte kräver så mycket tankeförmåga.
Någon som kan hoppa in och ta över uppgiften ett tag?
 
Igår så var jag såklart på jobbet, sen så blev det "personalfest" uppe i bergstäkten med David, Linda och Carro.
Jag som trodde jag skulle få gå hem och sova åt en fin portion med pasta på jobbet innan, fick trycka i mig mat ändå :)
Det blev lite öl och sen så tog vi en liten tur på "sjön" med båten, med en full kapten ;)
Blöt och smått panikslagen så lyckades vi ta oss i land igen :D haha
 
Jag var jäkligt nöjd med kvällen för jag lyckades sova hela natten sen :)
Så jag känner mig lite fräschare nu, men nu tänker jag gå hem och sova eller vila åtminstone lite grann.
 
Japp, ni får vänta och se när nästa inlägg kommer då jag inte kan skriva så ofta pga fitt-telefonen.
Ursäkta språket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0