God morgon!

God morgon :D
Jag vaknade precis ;) men nu bör jag vara utvilad iaf.
Jag som hade tänkt fixa lite grejor idag, jag kanske hinner om jag stressar ;)
Men lite brunch skulle inte sitta fel nu ;) hehe.

Jag drömde att jag var blond inatt och hade stora fina lockar som jag satte upp fint, men ja, vad ska jag säga?
Jag har ALDRIG varit blond eller haft lockar, så frågan är. Ska jag skaffa det?
Jag såg faktiskt fin ut i blont, men det var ju också en dröm ;) haha.

Sen vill jag att folk för fan uppdaterar sin bloggar bättre, jag vet att jag har varit dålig, men jag har iaf försökt uppdatera min varje dag även om det har varit korta inlägg.
Men jag har knappt någon blogg att läsa längre, den enda som sköter sig är Linda och Sanna :)

Nej, nu ska jag fixa till mig lite grann och sen hjälpa mamma med en liten grej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0