Glass och film?

Hej gott folk.
Jag tror jag ska sussa nu :)
Gick till hem till mamma efter jobbet och fastnade där i några(3,5) timmar. Sen så blev det att läsa lite bok, men nu gäspar jag så jäkla mycket att jag börjar få ont i käkarna.

Imorgon så blir det lite snack med mamma på förmiddagen och sen så ska jag hjälpa henne med en grej på datorn.
Håll tummarna för mig nu ;)
Sen så blir det kanske en liten stund att vara med A innan han ska sova inför nästa arbetspass :) haha.

Jag tänkte snaska på en glass och titta på nya Sherlock Holmes filmen, som jag köpte tidigare idag, imorgon också :)

Äsch, nu måste jag nog sova om jag ska orka med imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0