Gäsp!!

Ja, en ny natt, men inte fan orkar jag skriva ett inlägg nu.
Jag har precis avslutat en hamburgare och kommer sova riktigt gott inatt då man inte står still på jobbet precis :)

Imorgon så är det bara söndag så det blir bara ett 9 timmars pass innan vardagen börjar igen.
Måndag kör jag som vanligt, 12 timmar. Men på tisdag så ska jag ha varit ledig då jag gav bort ett pass till Ronja, men hon hade ett möts på arenan vid 5 så jag jobbar halva dagen åt henne istället.
Men sen så kör jag bara måndagar och sen så blir det helgerna.

Vi har fått schemat för hösten, men det verkar bli ändringar där också, så vi får se :)

Nu säger jag god natt, grabben(katten) har redan slocknat för länge sen.


Kommentarer
Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

fin blogg! :) hoppas du får en bra dag

2012-06-10 @ 13:13:01
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0