Fullt upp

God morgon :) nja, det var ett tag sen. 
Men jag har varit i rörelse sen jag klev ur sängen.
Var tvungen att skynda mig till färgbutiken och köpa mera färg till skylten. 
Sen blev den klar på ca. 10 minuter :)
 
Var även iväg och letade efter lite nya kläder för kvällens party, hittade mycket, men vi får se vilket jag använder ikväll. 
Nu ska jag fixa en liten grej på skylten som ser muppigt ut. 
 
Sen så ska jag väl städa och tvätta en massa kläder här hemma så man slipper gå naken när kläderna tar slut ;) haha
 
Men jag hoppas jag ser de flesta på partyt ikväll, det är inget inträde och trubaduren Anders börjar spela vid 22-22.30 :) så jag hoppas ni är på plats innan och myser med oss andra :)
Annars så syns vi ju under kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0