En vanlig torsdag?

Dagen har varit skön, har varit i sommarstugan nästan hela dagen med mormor. 
Låg och solade på studsmattan nästan hela tiden, så jag har fått lite färg nu :)
Var ut på en promenad i byn och sen smaskade vi lite jordgubbar med grädde. 
Väl tillbaka i Tierp så stannade vi vid Brorsans och käkade mat. 
 
Nu ligger jag i sängen och tittar på Fast and Furious 1, med lillebror och väntar på att matchen ska starta, Tyskland-Italien. Jag håller på Italien såklart :)
 
Jag måste smörja in ryggen hela tiden nu för jag blev visst lite bränd av solen :)
Men det överlever jag nog :D hehe
 
Imorgon så blir det sommarparty och jag längtar dit :) Blir först middag med Caroline, kanske även Angie också :)
Men även Linda kanske kommer om hon väljer att ta ledigt imorgon natt :) 
Det kan bli jävligt kul om vi alla samlas och har kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0