Back again

Men hejsan igen, det var ett tag sen sist. 
Jag har väl inte gjort så mycket annat än att jobba och så. 
Igår var jag däremot barnvakt åt älskade Mio hela dagen :) vi hade kul, var ute hela dagen på promenad och träffade på många olika ansikten :)
 
Idag så har jag tagit det lugnt, men jag ska strax ut på en promenad och sen så ska jag in till Uppsala och gå på bio. Det var länge sen nu. 
Jag vill se Avengers, jag ville se den när den kom ut, men det blev så mycket annat vid det tillfället att jag glömde helt bort den. 
Nu har det mesta lugnat ner sig och jag försöker återgå till det normala, men med lite förändringar såklart. 
Jag upptäckt att jag litar på väldigt få människor och det är både en bra och dålig sak tror jag. 
Jag litade på min magkänsla tidigare, men den har verkligen sabbat det mesta på senaste tiden. 
Så jag skippar den lite grann, svårt att förklara, men jag tänker lära känna personen ordentligt innan jag försätter mig själv i en sådan sitts igen. 
 
Nej, nu vandrar jag ut på en promenad istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0