Taggad, schema och kärlek

Ja, nu ligger man till sängs och ska väl försöka sova så man orkar jobba imorgon :) Känner mig sjukt taggad inför en lång helg på jobbet :) Sen nästa vecka så tänker jag VERKLIGEN försöka ta mig tid att gå på bio och ha lite egen tid någon gång. Har försökt med detta sen i maj, har inte funkat så jätte bra som ni kanske har förstått :) Men idag så har man införskaffat sig ett par nya arbetsbyxor och sen så har vi knåpat ihop ett nytt schema som vi börjar köra med den 10/8 :) Har lite färre timmar per dag men ändå fyller kvoten så jag överlever, så jag är nöjd :) Jag och Peter konstaterade båda två idag att vi har massa kärlek att ge men ingen att ge den till, så vi kommer ge varandra kärlek och så. Mest så vi slipper känna den här tomma känslan att inte ha någon att älska. Kanske dåligt förklarat men vad spelar det gör roll :) Det är tur att man har en sån bra kompis ändå :) Nu ska jag nog sova lite grann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0