Slöhet, bingo, stan och gamla goda tiden

Det blev visst inget inlägg igår, men jag hade det bra. Låg i sängen och tittade på teve, film och emellanåt läste bok. Det var ju fint väder men tyvärr så var vi hundvakt åt en hund som har separationsångest och det brukar resultera i att hon kissa och bajsar på golvet så fort vi lämnar henne. Men vi fick vandra ut på eftermiddagen och storhandlade hem mat så vi klarar helgen och lite till :) Men så fort vi kom ut från Apoteket så öppnade herrn portarna till syndafloden ;) Väl inne på Hemköp så började gudarna bråka och det var riktigt nervöst när det blixtrade till i mormors mobil när vi stod utanför igen :) Vägen hem från affärerna gick fort kan man säga ;) Jag sprang och då menar jag sprang hela vägen hem, mormor körde på högsta på hennes permobil :) haha. Varken hon eller jag ville vara kvar i regnet längre då :) Sen var jag på bilbingo med Linda, Axa och Camilla. Ingen av oss vann men kul hade vi iaf :) Speciellt när Linda blir arg för att utroparen inte ropar upp hennes nummer :) haha. Sen så blev det lite fel när jag skulle förklara vart blå bussen(psykambulansen) åker någonstans ;) Jag skulle säga Ulleråker men tyvärr så blev det Ullared ;) haha. Fan vad vi skrattade, det är svårt att höra siffrorna och kryssa rätt när man skrattar så mycket att man gråter :D Men nu är jag på väg till stan(Valbo) med mormor och mamma, ska införskaffa mig ett par nya arbetsbyxor. Sen blir det väl lite annat smått och gott :) Jag upptäckte igår att det har skiftat så mycket med människor i sommarstugan, känns lite surt. Speciellt när man har haft samma sorts människor där nere i alla år och plötsligt så är knappt hälften kvar... mutter, mutter. Jag älskar sommarstugan och vill gärna träffa gamla kompisar och uppleva allt det där roliga man gjorde som liten igen :) Men man får väl leva lite på minnena när man saknar den gamla goda tiden ;) haha. Kanske kommer ut lite knasiga bilder idag om jag kommer ihåg att plocka upp mobilen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag säger då det, det är tur att du har mig;)

2012-07-19 @ 23:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0