Redogörelse ;)

En liten redogörelse över helgens händelser. Fredag: Jobbade mellan 15-21, kastade mig iväg till affären och sen hem till duschen och sen tillbaka till jobbet men denna gång för att festa med Maggan och hennes väninnor :) Gick ganska tidigt hem, runt halv 1 och att krypa i säng på en gång då jag planerade att kliva upp tidigt och hänga med Big Boys direkt till ön där deras Beach party skulle äga rum. Lördag: Så var inte mitt huvud riktigt sig själv och jag var så extremt seg att jag hade stora problem att kliva ur sängen för att kissa. Men jag lyckades bege mig ut på 2 promenader till "centrum" för att först införskaffa tält och sen att handla alkohol. Båda gångerna så höll jag på att spy på vägen hem, inte min dag. Men väl vid halv 6, så kom Micke och hämtade mig för han var min chaufför för tillfället :) Det gick ganska så fint att hitta till mötesplatsen och sen så kom Bosse(presidenten i Big Boys) och hämtade oss med båten. Jag blev lite blöt på vägen dit och sen även när vi skulle kliva i land :) haha. Mitt första uppdrag, självförvållat, var att resa 4-manna tältet, jag behövde bara en öl och ett ganska så logiskt sinne :) haha. Kvällen bestod av dricka, skön musik och en härlig brasa mitt på stranden :) sen så lite annorlunda folk ;) Klockan var nästan 1 på natten då Carro och David lyckades komma dit, jag gav upp runt 2 snåret. Natten var visst ganska händelselös :) Söndag: Så begav vi oss hem igen, jag vill tillbaka till min säng och David skulle jobba igen. Men Carro och jag bestämde oss för att käka lunch ihop. Sen så var inte min söndag så händelserik, jag mest slöade och läste ut en massa böcker :) Måndag/idag: Så har jag jobbar sen imorse, efter jobbet så blev det en lite glas på Bennys och nu planerar jag på att sova så jag orkar med morgondagen. Imorgon så beger jag mig ut på vattnet med ett gäng tjejer och lilla morbror :) Natti Natti :) Ursäkta stavfel eller grammatik fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0