Över och mjölk...

Äntligen är nattpassen över för denna helg, det har varit tungt och jag känner i hela kroppen att jag behöver sova. Ska väl försöka sova ordentligt i veckan och tack och lov så jobbar jag bara små korta turer nästa helg, då jag tog lite extra :) Min plånbok mår bra att jag jobbar extra men det kommer spenderas på tatueringen och nya svarta strumpor till jobbet :) haha. Nu tänker jag var riktigt jäkla tråkig och sova lite grann, ska upp om 7 timmar och jobba igen. Imorgon efter jobbet så måste jag inhandla mjölk(igen), soppåsar och sen var det något mer viktigt men pga sömnbristen så kommer jag inte ihåg det... Men vad gör det?! Inte mycket enligt mig :) Natti Natti gott folk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0