Östa Camping

Ja, vad ska man berätta om campingturen? Vi kom iväg från Tierp i omgångar, Knutte försov sig riktigt rejält :) väckte henne då jag ringde vid kvart i 11, vi skulle ses vid Hemköp halv 11 :D haha. Knutte lyckades packa, duscha och klä på sig och kasta sig iväg på mindre än 25 minuter. Det är fan starkt :) Det blev en vända på systemet och affären en sista gång innan vi begav oss. Hade då införskaffat tequila, citroner och shotsglas hemifrån mig :) haha Sen så var vi väl framme vid Östa ungefär en timme efter och vi är duktiga och packar in allt i stugan och sen beger vi oss iväg på jakt efter lunch. Lunchen blev väldigt provisorisk då deras utbud inte var så stort på en sån där lite camping. Knutte och jag käkade korv doppade i pepparsås och chilibearnaise :) hehe. Sen så fortsatte vi med alkoholen och Knutte och lilla Carro tog sig ett dopp som finns förevigat på film ;) Själv så badade jag lite senare, innan dess så trampade vi trampbåt och blev blöta som fan om fötterna och största delen av kroppen. Riktigt "trevligt" ;) Sen så har vi även grillat, druckit en hel del, men inte farligt mycket. Försökte spela fotboll en sväng men det är svårt då ALLA har extremt dålig kondition :) Men massa dricka och lite cigaretter gör att man klara allt annat riktigt fint ;) Nu dagen efter(onsdag) så var vi vid Ingbo källa och drack klart och fräscht källvatten och tittat lite på omgivningarna. Sen doppade sig Knutte vid Månkarbo innan vi drog vidare hem. Jag och Knutte kastade in grejorna och sen slappade vi en sväng hemma hos henne och tittade på lite serier. Sen gick vi och mumsade på hallonpaj med mjukglass på Royal och Sandra J kom och gjorde oss sällskap en liten sväng. Sen begav vi oss och badade i bergstäkten med Ida :) Sen fick vi visst lite bråttom, bingon började klockan 7 och kvart över 6 så hade vi inte ätit middag och vi skulle ta oss till Strömsberg innan det började så vi hann köpa brickor också :) haha. Men vi lyckades komma i tid, men maten fick vi slänga i oss medan vi spelade :) Knutte är lite klantig och råkade trycka på tuten innan femte draget ens hade gått :S haha :D Sen bara några nummer efter så får hon verkligen tuta för då fick jag plötsligt bingo :) haha. Lite stressade blev hela grejen :) Efter bingon så begav vi oss till mamma och drack öl och vin med henne och Fia. Vi drev med stackars lille bror när han inte ens han var där och kunde försvara sig :) Vi hade kul iaf, men sen orkade jag verkligen inte sitta upp längre :) Så där ja, nu har man uppdaterat er om Östa Camping trippen och dagen efter :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha va det hon som tutade?! Jag sa typ; men ååh jävla idiot som inte kan låta bli tuten.. Haha

2012-07-29 @ 01:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0