On the road

Ja, nu är man på väg då med Freddan och Alex och Mio såklart :)
Jag fick fixa mig på mindre än 3 minuter då jag slöade till för länge :) haha
Men det gick bra, synd att jag inte hann duscha först bara, mitt hår har sett bättre dagar ;) haha
Så det blir att ha det uppsatt hela dagen ;)
 
Imorgon så jobbar man och jag har nu en till person jag ska "testa" på jobbet, förhoppningsvis så kommer det gå bra. 
Det är ju bara en lunch tack och lov, sen får vi se om det blir något som stannar kvar. 
Fixar hon detta så har vi 2 möjliga kandidater. 
 
Men nu ska jag väl vara lite social, vi ska stanna till på någon butik för att köpa en present till Freddans syrra Maria som fyller 25 idag :)
Att jag följer med på en familjesammankomst som inte är min familj gör mig lite förvirrad, men jag känner dem så det är väl lugnt :)
Undrar vad man ska hitta på för skoj till present då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0