Nighty Night :)

Nu säger jag god natt :) Har tagit en efterlängtad dusch och även hunnit käka lite mat :) Annars vaknar jag med en slags kramp i magen imorgon bitti/förmiddag :) Det blev ett riktigt kort pass idag på jobbet 5,5 timme, hoppade in lite tidigare då det blev mycket disk och massa små grejor att göra på en och samma gång :) Men kvällen/natten var lugn och skön, de var väl klantiga bara, spillde en massa dricka på golven här och där. Det är det drygaste att fixa då man får skura 3-5 gånger på samma ställe för att verkligen få bort det. Men imorgon kväll tänker jag ta en riktig ordentlig skurning som gör att det inte finns en enda läskfläck eller så på golvet :) haha Nu tänker jag sova lite grann så jag orkar med morgondagen. Ska få jobba med Angie, det var år och dar sen sist :) Hoppas på mycket att göra så man känner någonting efter den här helgen :) På tisdag så ska jag fortsätta med tatueringen och på kvällen där så ska jag testa på kick-boxning. Det blir en händelserik dag :) Äsch, god natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0