Konstig och lite av en bitch

Vilket konstigt arbetspass, känns som jag bara vara där på "besök" och sen gick hem. Jag var ju ändå där i 6 timmar men jag jobbar som minst 9 timmar och den dagen tycker jag är kort. Det här var värre :) haha

 

Jag bekämpade inte min rädsla så mycket ikväll, det regnade och jag ville hem till min säng. Jag gör det imorgon natt efter jobbet :) tar en promenad runt i Tierp så jag "tuffar" på mig :)

 

Nu tänker jag faktiskt sova och imorgon bitti tänkte jag vara lite duktig och städa lite grann. Känns som jag städar varje gång jag är lite ledig, har dem som kommer på besök här hemma svårt att plocka undan efter sig?!

 

Skulle vilja äta pizza imorgon men jag mår smått kasst nu så jag håller mig till soppa och vatten...

 

Sen upptäckte jag att man inte ska lita på alla, inte ens de som man har kallat sina närmsta vänner, de har svårt att hålla en öppen dialog och sen tror att jag inte ska komma ihåg allt. Jag har haft dåligt minne, men det är bra jäkla länge sen, så ni vet. Men jag ska starta en dialog med er...

 

Jag är ingen bitch... Eller det är jag och de som känner mig vet exakt hur jag är. Jag är bestämd och jag hatar skitsnack, lögner och folk som tror att de är bättre. Och jag blir lätt arg, men är det något jag gör fel så ber jag definitivt om ursäkt och gottgör den personen. Så jag är inte totalt bitchig bara jävligt bestämd.

 

Så sluta tro att ni kan köra med mig, jag kan ta mycket skit, men bara till en viss gräns. Den gränsen är inte långt bort längre...

 

Saknar Mio och hans tokiga föräldrar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0