Klart, litet och trakassera

Nu har man jobbat klart för ett litet mini tag :) Kör igång igen på fredag :) Det kommer bli en tuff månad med samtidigt så kommer det vara en fin syn i plånbok ;) Ja, imorgon är det tatuering som gäller :) Ska vara där klockan 11, så jag ska försöka ta en buss som gör att jag är där i tid eller så fjäskar jag för mamma ;) haha. Men nu tänker jag ligga och läsa min bok en liten stund innan jag sover gott :) Jag har ätit lite kvällsfika, glömde bort middagen så jag behövde något litet :) Jag saknar lilla Peter, det var inte så länge sen vi sågs och betedde oss illa mot varandra, men nu måste vi allt göra om det :) Funderar om jag ska åka och trakassera honom någon gång i augusti ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0