Kärleksförklaring, humör och natti

Säger väl god natt nu då. Fick prata med Peter i så 3 minuter innan han säger "vi snackar imorgon, hejdå puss", tror även han sa älskling, men jag blev lite chockade där... Jag fattar allt förutom det där med puss... men samtidigt så är han totalt fläng i huvudet ;) Han kan säga att han älskar mig men inte till sin egen mamma, så han är helt enkelt konstig :) haha Det är tur att man har underbara vänner så man får sådana kärleksförklaringar någon gång ;) Väcker hemtjänsten mig innan jag själv vill vakna imorgon, så blir jag riktigt arg. Det är ju så att hela bilbingon i Strömsberg vet om mitt humör nu ;) haha. Imorgon blir det att "uppdatera" kylen här hemma så man överlever helgen ;) Det ska bli skönt att jobba ihop med Linda igen, hon är nog den enda som förstår och står ut med mina konstiga vanor och idéer ;) haha. Natti Natti gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0