Kapitel 3 - Barcelona

Ojdå, jag hade glömt bort att avsluta Barcelona berättelsen :) haha.

 

Onsdagen alltså, sista heldag vi var där. Vi klev upp runt 9-10 och stack iväg till Mount Tibidabo och vi var rätt så jäkla sega och jag tror jag höll på gäspa sönder käkarna några gånger :) haha. David är ju jätte höjd rädd så att vi fick honom med upp på berget är fan "proffsigt" ;) haha

 

Nejdå, väl där uppe så upptäckte vi att karusellerna och det mesta är stängt, säsongen var väl inte riktigt igång eller vad vet jag. Men vi käkade massa mat och drack vatten, försökte återställa obalansen i kroppen :) haha

Det var då David fick den stackars spanska talande kassörska att fatta vad mackelito var :D haha. Men läskelito var visst för svårt ;) haha

 

Sen så begav vi oss mot stranden och började små dricka igen, det vanliga :) haha. Väl på stranden så fick jag bada i Davids tröja för jag höll på bränna sönder axlarna, jag är så där extremt känslig mot solen. Jag smorde in mig hela tiden och var noga med allt hela tiden för att undvika det, men där var jag nära på att likna en kräfta :) haha

 

Sen så lyckas David övertyga en kille bredvid att han var en hallick från Sverige och att jag och Knutte var hans "tjejer" haha.

Han lyckades nästan sälja mig, som vanligt så går jag med på hans upptåg, men bara till en viss gräns :) Den här kille fick något jävla ryck och vill ha en kyss och hans bästa kommentar var "Look at my body, like Tom Cruise" haha :) fan vad vi skrattar åt det än idag :) haha.

Men efter den kommentaren så ville jag därifrån :) David hade fan lyckats sälja mig om jag inte hade stoppat honom :) haha.

Bra vänner man har?! ;)

 

På vägen till en restaurang så möter Barcelonas ärligaste tiggare :) Han ville ha en 1€ till en öl, vi gav honom 2€ om vi fick knäppa kort på honom :) haha.

Sen så käkade vi en massa mat, jag tror fan vi åt för en hel jävla barn familj de dagarna :) haha.

Vi tog in Paella för 2 personer, en pizza, friterade bläckfiskringar, potatisklyftor och jag tror det var något mer :) haha.

Sen så började vi färden tillbaka till hotellet för att "förbereda" inför sista natten :) Vi tog en slags barrunda längs vår egen gata och upptäckte att de var bra mycket billigare där :) men den kvällen så drack jag bara runt 4 tequila innan jag gick över på öl :) haha

Det här var Knuttes kväll, hon var fan fullast av oss alla :) Vi gick till en restaurang som vi var på måndagen och började festa ordentligt där, träffade på ett gäng därinne som vi snackade med en stund. Sen så begav vi oss mot Hard Rock Café, inte så kul som man trodde, så vi tog oss till Shocko och festade loss riktigt ordentligt :) haha.

Efter stängning så begav vi oss till Opium(grann klubben) och kvällen innan så lärde jag känna arrangören, så fick vi gratis inträde :) haha.

Vad som hände där efter är lite suddigt men kul hade vi :) haha. Väl tillbaka vid hotellet så bestämde vi oss för att inte sova innan vi skulle med bussen till flyget, men efter ett tag så somnade vi iaf. Det blev en timmes "vila" innan jag skrek att David och Knutte MÅSTE kliva upp annars åker jag själv hem :) haha.

Knutte var så jäkla full, hon bara gick på och flera gånger på väg till bussen så trodde jag att hon skulle bli överkörd. Tokig som fan är hon :)

På flygplatsen så spydde David ner toaletten så jäkla mycket att jag tycker synd om den personen som var tvungen att städa där :) haha. Resan hem var inte mycket att snacka om, vi däckade alla 3 :) haha

 

Men väl hemma på upptåget så hade vi STORA problem att prata tyst och kom på oss själva att vi är fan i Sverige igen :S Alla fattar ju vad man säger ;) haha Jag såg nog lite ute som en tomat ibland ;) haha

Det hände massa små grejor, men det är lite svårt att komma ihåg vilken dag det hände på ;) Allt bara smälter ihop och det kanske är förståeligt då vi sova lite och festade en hel del :) Men fan vad kul vi hade :)

 

Nästa resa så beger vi oss mot Moskva och det kommer nog bli ännu värre denna gång ;) haha För nu känner vi varandra och vi vet exakt hur kul vi har när vi verkligen släpper loss :D Så i september så krossar vi Moskvas illusioner av svenskarna ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0