Ja, men...

Men hej, det är ofta jag börjar mina inlägg :)
Det beror nog på att jag inte orkar eller hinner skriva flera gånger om dagen längre, detta beror på att appen fortfarande är nere. 
 
Igår så var man på Gröna Lund med David och Knutte och Davids kompis Kristoffer. 
Vi hade riktigt kul, men min nacke och rygg är lite ömma efter alla karuseller. 
 
Idag så har jag hjälpte syrran plocka ut alla hennes grejor får mammas förråd. Nu är set bara mitt kvar där :)
Sen så har jag och mormor varit och handlat, blev fiskbullar i hummersås och potatis till middag, lyckades smälla i mig 2 portioner :)
 
Nu så ligger jag på sängen och slötittar på teve, Navy CIS är på just nu :)
Senare ikväll så blir det jordgubbar med mjölk :)
En skön ledighet helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0