It's alive!

It's alive!!! Appen till bloggen alltså :) Fungerade visst redan igår natt men jag tänkte inte ens på att titta då :)

Nu ligger man tills sängs igen, har precis klivit ur duschen, det var väl behövligt efter denna dag i värmeböljan :) Ångrar mitt val av kläder på jobbet en sväng, varför tog jag på mig ett linne under skjortan? ;) haha

Nu om nätterna så kommer jag och Linda få jobba ihop med Ali, får se hur detta går ;)

Det går säkert bra, ikväll/inatt så gick det galant. Var ganska så lugnt men de fanns lite folk ute hos oss ändå :)

Imorgon så kör vi ett kort pass och sen så kan jag gå och lägga mig i tid och var lite mer utvilad inför måndagen :)

Enda negativa eller otursgrej just nu är att mitt vänstra knä börjar kärva sig, det blir så när man kliver över tröskeln till uteserveringen hela tiden. Men det gäller att stretcha och låta det vila så mycket som möjligt på mina lediga dagar :)

Jag längtar till veckan som kommer, ska bli skönt att få jobba lite mera om dagarna :) Nej, nu knoppar jag och hoppas på en härlig morgondag :)

P.s. Ursäkta om inlägget ser lite knasigt ut, inte alla funktioner kanske funkar direkt :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0