Full fart?

Oj, så seg jag var idag då. Men har hunnit ätit frukost, hängt en maskin med tvätt och satt igång en till. Nu är det bara jag själv som ska tvättas ;) haha En lång dusch är det bästa som finns, men sen lutar det åt en tupplur i min nybäddade säng :) Har tänkt dammsuga lägenheten också, man kan göra en riktig storstädning(om man orkar) då mormor har stuckit till Valbo med morbror :) Det blir troligen bara en dammsugning och diska undan lite :) Har inte så mycket ork idag. Ikväll så bär det av till stan med 2 tokar :) Lite middag och sen lutar det åt att ön ikväll, men har jag läst rätt? Är det den här Thorsten Flink på ön ikväll? Vet inte riktigt om det är min grej, men det är knappt ön överhuvudtaget :) haha. Skulle vara skönt med en bio efter maten och sen lite sömn :) haha Jag är som jag är :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0