Först blä och sen en massa förberedelser

Nu var helgen över, det var inte min dag idag. Kände mig inte motiverad till någonting, var iaf trevlig mot gästerna men jag tror stamisarna märkte att något var knas. Men det verkade lugnt ändå. Har legat på sängen och bara slappnat av i så där 1 timme men nu är det dags att verkligen sova. Blir ett arbetspass till sen så ska vi "campa" i Östa, och bli myggbiten?! Det har besprutats där så jag håller tummarna för att det är lugnt på den fronten annars kommer jag se riktigt rolig ut. Jag sväller fan upp av myggen och sen så kliar dem i flera dagar innan det lägger sig. Men det blir en massa dricka, mat och slappa en massa när vi är där, vi alla behöver det nu :) Linda och Carro har i uppdrag att fixa allt inför "campingen", för varken David eller jag har tid imorgon att gå till affären. Jag ska ringa Knutte imorgon och meddela allt som har fixats och allt som vi får fixa själva :) Lite sent påtänkt med den delen men det funkar ändå :) Nu säger jag god natt och jag hoppas ni har haft en skön helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0