Duktig och inte elak

Jag vill verkligen inte vara upp den här tiden på dygnet, speciellt på min lediga dag. Men jag är väl duktig som faktiskt har plockat undan all tvätt på klädsträcket och laddat en ny maskin, mormor blir nog inte så glad om jag slår igång den redan nu ;) hehe. Så jag räknas som snäll nu :D Men en dusch och sen kanske lite frukost innan jag beger mig en snabbis till kommunhuset för att få några papper fixade. Idag beger jag mig ut på sjön med morbror och Knutte, Ida och Dessie :) Ska packa ner badkläderna och sen kanske lite annat smått och gott som man kan behöva. Nej, nu är det väl dags att duscha så man inte luktar pizza hela dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0