Dagen, längtan och lukten

Hur ska jag börja berätta om den här dag? Sov till kvart i ett, käkade frukost, borstade tänderna, sminkade mig, strök arbetsskjortan, klädde på mig, gick till jobbet, jobbade i några timmar, städade en MASSA. Sen så åkte vi till Linda och grattade henne på födelsedagen och åt tårta såklart ;) Sen fixade jag lite mums mat till mormor och sen har jag legat och läst i min bok i så där 45 minuter och nu har jag även borstat tänderna(igen) och nu tänker jag sova :) Rolig dag?! :) Imorgon så jobbar jag hela dagen sen så tar jag lite ledighet, 3 dagar bara för mig själv, nja lite grejor måste göras :) Längtar till tisdagen :) Får se om jag är pigg nog imorgon bitti så kanske ni får ett inlägg. Om jag har något vettigt att skriva om vill säga. Men jag måste göra något åt mitt rum, det luktar fan pizza hela jävla tiden och jag mår smått illa av det :S Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0