Bara bra saker

Alltså what the fuck. David och lilla Linda, ni ska hindra mig från att snacka så där mycket, det är ju pinsamt :) haha Jag tror inte att effekten från all alkohol har lämnat mitt system ännu, för det är bara en begynnande huvudvärk :) haha. Men den kommer väl :) Jag har faktiskt börjat drömma knasiga drömmar igen, denna gång är det inte om katter utan ormar. Och de jäklarna biter mig, usch, jag hatar dessa drömmar. Det är andra gången på ungefär 4 dagar och jag börjar nog bilda mig en verklig rädsla för ormar. Idag ska jag träffa underbara Connie, det var så länge sen vi sågs. Vi ska käka en glass ihop och snacka en massa :) Det behövs för det var riktigt länge sen vi överhuvudtaget pratade. Jag har saknat henne så mycket och My :) Älskar er flickor, vi måste ta en gemensam träff snart :) Jag tror jag ska sova en lite stund till innan jag kliver upp och gör i ordning mig :) Och jag svamlar nog en massa nu...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahaha

2012-07-11 @ 11:58:30
Postat av: Sanna

Typ världens sötaste bild på dig !

2012-07-11 @ 17:43:01
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0