Äntligen, packning, zombie

Äntligen är jag ledig :) Jag har LÄNGTAT efter den här tiden, började ledigheten med en hamburgare med mormor och tittat på Wallander(slutet), sen så tog jag mig en efterlängtad dusch. Ligger nu och lyssnar på Keith Urban och lite annan country musik :) Imorgon så drar vi iväg och campar :) Halv 11, då är det "samling" vid Hemköp och ska väl införskaffa någon enstaka grej till som vi kanske har glömt :) Jag funderar om jag ska gå in på systemet och köpa en tequila flaska ;) haha. Det har varit en händelserik dag på jobbet, men har fan slitit som ett djur mellan allting och i vissa lägen känt mig som en zombie på sobril... Det gäller nog att kliva upp i tid imorgon så man hinner packa, jag vet inte alls vad man ska plocka med sig. Byxor, tröjor, underkläder, badkläder och kanske ett par skor :) Något mera?! Det är säkert något, men jag fattar nada just nu. MÅSTE sova... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0