Vad hände?

Har någon sett vad som hände med min önskelista som jag skrev inför julen?!

http://tanttessan.blogg.se/2011/december/min-onskelista.html

Alla mina önskningar uppfylldes.
En rosa stickad halsduk fick jag av mamma, eller hon gav mig garnet och nu så stickar hon den :)
Handväskan fick jag utav Erik, och videon har ni säkert sett ute på Facebook :) haha
Bokhyllan/DVD-hyllan, har jag fått bidrag utav morbror för. Han vågade inte köpa den, utifall han köpte fel färg eller så :) haha.
Böckerna, jag köpte ena boken själv, men sen så upptäckte jag att de andra inte ens är släppta än :D haha
Jag fick ett handgjort ljus från mamma och ljushållare från Fia :)

Sen så hade jag kastat in en önskning som jag verkligen inte trodde skulle gå i uppfyllelse :)
En bra karl :)

Alltså jag har haft den bästa julen man någonsin kan få :D
Jag har fått allt och jag har så underbara vänner som älskar mig fast jag inte haft tiden att höra av mig.
Min familj som bara är som de är :)

Alltså jag kan inte önska mig någonting längre, eller så ska jag satsa på andra grejor nu :)
Att alla mina vänner och helst gärna alla i världen för en hel dag slipper all smärta som gör att de inte kan leva livet som de har drömt och planerat :)
Ingen behöver gå hungrig, kall eller rädd.

Jag tänker hålla tummarna för att dessa önskingar också går i uppfyllelse :)

TT

Kommentarer
Postat av: Johanna

wow vad härligt när man får sina önskningar uppfyllda

2012-01-05 @ 10:41:46
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0